"Per mi la música ho es tot, m'ajuda a trobar-me a mi mateix i dir-me que carai faig en aquest món. M'influeix d'una manera inexplicable, sento que hi és i la necessito per viure". MAX MESER
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
"Un no veu el que fotografia, sinó que ho sent". André Kertész
No hay comentarios:
Publicar un comentario