"Un no veu el que fotografia, sinó que ho sent". André Kertész
TREBALL DE RECERCA 2010 deMARIA ALZAMORA
-
-
"La música és un sentiment, quelcom inexplicable. És part de mi, sense ella no vaig enlloc. A més ningú es pot imaginar un món sense música. Música és quan parlem, música és quan sentim, els sorolls dels cotxes al carrer, la música és TOT!". BERTO
No hay comentarios:
Publicar un comentario