TREBALL DE RECERCA 2010 de MARIA ALZAMORA
-

-


"La música és un sentiment, quelcom inexplicable. És part de mi, sense ella no vaig enlloc. A més ningú es pot imaginar un món sense música. Música és quan parlem, música és quan sentim, els sorolls dels cotxes al carrer, la música és TOT!". BERTO

No hay comentarios:

Publicar un comentario