"Un no veu el que fotografia, sinó que ho sent". André Kertész
TREBALL DE RECERCA 2010 deMARIA ALZAMORA
-
-
“Per mi la música és un estil de vida, una filosofia i una font d'expressió dels sentiments més humans. És una cosa que, jo crec, les persones necessiten”. DOM
No hay comentarios:
Publicar un comentario