TREBALL DE RECERCA 2010 de MARIA ALZAMORA
-

-


“Per mi la música és un estil de vida, una filosofia i una font d'expressió dels sentiments més humans. És una cosa que, jo crec, les persones necessiten”.
DOM

No hay comentarios:

Publicar un comentario