TREBALL DE RECERCA 2010 de MARIA ALZAMORA
-

-


“Per mi la música és devoció, llenguatge, estudi, professió, molta diversió i sobretot la meva decisió. Està constantment en contacte amb mi, no sé si la busco o ella em troba a mi”.
MANEL

No hay comentarios:

Publicar un comentario