
“Per mi la música és devoció, llenguatge, estudi, professió, molta diversió i sobretot la meva decisió. Està constantment en contacte amb mi, no sé si la busco o ella em troba a mi”. MANEL
"Un no veu el que fotografia, sinó que ho sent". André Kertész
No hay comentarios:
Publicar un comentario