TREBALL DE RECERCA 2010 de MARIA ALZAMORA
-

-



“La música és una forma i un estil de vida. M’ajuda a desconnectar de tot, són moments en que només estem la música i jo, i estic tranquil, sense problemes”. ESTEVE

No hay comentarios:

Publicar un comentario