"Un no veu el que fotografia, sinó que ho sent". André Kertész
TREBALL DE RECERCA 2010 deMARIA ALZAMORA
-
-
“La música és una forma i un estil de vida. M’ajuda a desconnectar de tot, són moments en que només estem la música i jo, i estic tranquil, sense problemes”. ESTEVE
No hay comentarios:
Publicar un comentario