TREBALL DE RECERCA 2010 de MARIA ALZAMORA
-

-



“Per mi la música és tot. Sense ella la meva vida seria extre- madament diferent, i sobretot jo seria una altra persona. Em serveix d’aïllant total del món quan cal, però també de connexió directíssima amb ell en altres moments. Per tocar, per sentir, per parlar-ne... qualsevol cosa es pot fer integrant-hi la música, i és el que intento a la meva vida”. MAX

No hay comentarios:

Publicar un comentario